2014/11/27

Irene had a little Lamb

Hair & Photos made by Tamara Bethke 
Hello Lovies, 
November is coming to an end and with it the autumn. Therefore I would like to share with a nice look, where you can see very well the beauty of nature with all the colorful leaves. 
During this chilly season I really like working with vest, because they are so easy to throw on and off. Here I've chosen one in a lambskin optic from Bershka. It gives your look the finally touch like a good accessory and of course keeps you nicely warm. 
Of course I just have to introduce you to my ne timeless girlfriend: Mrs. Prada. I love her for being so classy and chic!
I hope you all liked my look and I wish you all a great week. 
xx Irene 

Hallo Ihr Lieben

Der November neigt sich dem Ende zu und damit auch der Herbst. Deshalb möchte ich ein herbstliches Outfit mit Euch teilen, damit Ihr noch einmal die Schönheit der Natur mit all den bunten Blättern erleben könnt.
In dieser Saison habe ich gerne mit Westen gearbeitet, weil sie so einfach zum an- und ausziehen sind. Zu diesem Post habe ich eine Weste von Bershka mit Lammfell-Optik ausgesucht. Sie gibt dem Look einen abschliessenden Touch, ähnlich wie es ein gutes Accessoire auch tut, und ausserdem hält sie schön warm.
Natürlich muss ich Euch endlich auch meine neue zeitlose Freundin vorstellen: Mrs. Prada. Ich liebe es, dass sie so klassisch und chic ist! 
Ich hoffe Euch gefällt mein Outfit und ich wünsche Euch allen eine schöne restliche Woche.

Xx Irene


 
 

Lambskin Vest: Bershka
Dress: H&M
Bag: Prada