2014/04/02

Big City Life

Photos by Björn Engeloch 

Some weeks ago I watched Germany's Next Topmodel, where Heidi Klum was wearing this extremely cool leather overall. As you know I'm a little obsession with fake leather so I just had to get a pair like these. For the following days it was my quest to find a similar. I got lucky at Tally Weijl. Then I combined the overall with a "lupita blue" top and matching heels. Once I had the complete look I asked my dear friend Björn if he could shoot with me the photos for this post. For the scenery we've chosen downtown Zurich to get this Big City Life feeling. As always it was a great pleasure working with him. Thank you! 
Enjoy the rest of the week dearest readers! 
xx Irene 

Vor einigen Wochen schaute ich Germany's Next Topmodel, als Heidi Klum einen extrem coolen Lederoverall trug. Wie ihr ja wisst, hab ich ein Faible für Kleidungstücke aus falschem Leder, also musste ich einfach so ein Paar haben. Für die folgenden Tage war es meine Bestimmung ähnliche zu finden. Glücklicherweise wurde ich bei Tally Weil fündig. Dann kombinierte ich den Overall mit einem "lupita-blauem" Top und passenden Heels. Als ich den kompletten Look beisammen hatte, fragte ich meinen lieben Freund Björn, ob er die Bilder für diesen Post mit mir schiessen würden. Als Kulisse wählten wir die Innenstadt von Zürich, um dieses Grossstadtfeeling zu bekommen. Wie immer war es ein Vergnügend mit ihm zusammen zu arbeiten. Danke dir!
Geniesset den Rest der Woche liebste Leser/-innen! 
xx Irene

Shades: Ray Ban
Overall: Tally Weijl
Top & Necklace: Atmosphere
Watch: Michael Kors
Heels: Zara 

https://www.facebook.com/BjoernEngelochPhotography.