2014/04/13

A pair of Nikes and a Hat and the Winter is gone...

Pictures by Tabitha Zimmermann
Hi guys <3
The winter is over and spring is everywhere now. With this last winter-look, I'd like to put the 'cold season' aside and make room for spring and summer! Are you already planning your summer holidays like me? 
Some weeks ago I wore a grey, cosy, cuddle sweater from Zara, combined with simple, black pants and with my favorite hat. Currently I am wearing my very comfortable Nike Shoes nearly every day. I guess that those of you, which own some as well, absolutely know why ;). They are just so comfortable and you can style them very easily. 
I wish you a wonderful Sunday evening and great Easter holidays, for those of you, who have some!   
Your Heloisa 

Hallo liebe Leute <3
Der Winter ist vorbei und der Frühling erhält nun endlich Einzug in unsere Stuben! Mit diesem letzten winterlichen Look möchte ich die 'kalte Saison' abschliessen und den Weg frei für den Frühling und den Sommer machen ! Seid ihr auch schon dabei, eure Sommerferien zu planen? 
Vor einigen Wochen trug ich diesen grauen, warmen Kuschelpullover von Zara, kombiniert mit einfachen, schwarzen Hosen und meinem Lieblingshut. Die super bequemen Nikes trage ich mittlerweile fast jeden Tag. Die Personen unter euch, die auch welche besitzen, können sich dies sicher leicht erklären ;). Sie sind einfach so bequem und lassen sich ganz einfach stylen. 
Ich wünsche euch einen wunderbaren Sonntagabend und denjenigen, welche Osterferien haben, schöne Ferien!
Eure Heloisa   


 
Sweater & Pants: Zara
T-Shirt: H&M
Shoes: Nike
Hat & Bracelet: H&M