2014/02/14

Happy Valentines Day to all of you!

Pictures by Tabitha Zimmermann
Hey loves! Happy Valentines Day to all of you! Have a wonderful day, full of love happiness and big, great surprises! My sister and I were actually planning to make the post outside for this week. But the weather did not play its part… So we had to improvise a little bit. However I hope you enjoy this article with these fresh, lovely tulips. I wore a sparkling dress that I bought last year, combined with a pair of grey high-heels and for a touch of color I've put on a soft pink lipstick.  
Your Heloisa <3

Hi meine Lieben! Schönen Valentinstag Euch allen! Ich wünsche Euch einen wunderschönen Tag, voller Liebe, Freude und grossen, tollen Überraschungen! Meine Schwester und ich hatten eigentlich geplant, den Post draussen zu fotografieren, aber leider hat da das Wetter nicht ganz mitgespielt… Daher mussten wir ein bisschen improvisieren. Ich hoffe Euch gefällt der Artikel mit den frischen, schönen Tulpen trotzdem. Für den Post habe ich ein Glitzerkleid getragen, welches ich letztes Jahr gekauft habe, kombiniert mit einem Paar grauen High-Heels und um ein bisschen Farbe mit ins Spiel zu bringen, habe ich einen pinken Lippenstift benutzt. 
 Eure Heloisa <3

Shoes: Primark
Dress: H&M 
Lipstick: MAYBELLINE NEW YORK