2014/01/19

Prosit 2014 from Vienna

I hope you all had a great start into the New Year 2014. After the holidays I needed some time to get used again to my busy daily life and the huge pile of work on my desk had to be done. Now that everything’s going smoothly from the hand, I can finally share with you my captured moments from Vienna. I celebrated New Year’s Eve in this wonderful city with my boyfriend Ian and two close friends of us: Nicole & Josh. During our stay we ate fantastic, laughed a lot, saw beautiful things, partied long and of course we went a bit shopping. Thank you so much Vienna, it was amazing & I hope to meat you soon again!
Wow, so that’s the very first article of Soeurs en Vogue in 2014! I feel honored and I’m crossing my finger that you like it, even though it’s not the usual fashion-post. Because we decided for the turn of the year, that we would like to change some things. I’m sure you also had such a thought. So be prepared for a new, fresh & multifarious SEV! I’m looking forward to all our future projects, creative ideas and new possibilities.I wish you all a great Sunday! 
xx Irene

Ich hoffe ihr seid alle gut ins Neue Jahr 2014 gestartet. Nach den Festtagen und den Ferien musste ich mich erst einmal wieder an den Alltag gewöhnen und den riesigen Berg voller Arbeit in Angriff nehmen. Nun da alles wieder wie am Schnürchen läuft, kann ich endlich mit euch meine Eindrücke von Wien teilen. Ich verbrachte Neujahr in dieser wunderschönen Stadt begleitet von meinen Freund Ian, sowie zweit sehr guten Freunden von uns: Nicole & Josh. Wir haben während unseres Aufenthalts geschlemmt, viel gelacht, schönes gesehen, lange gefeiert und natürlich einiges eingekauft. Danke Wien, es war toll & ich hoffe wir sehen uns bald wieder! 
Wow, dies ist also der erste Post von Soeurs en Vogue im 2014! Ich fühle mich geehrt und hoffe ganz fest, dass er euch gefällt, auch wenn er nicht der typischer Modebericht ist. Denn wir haben uns zum Jahreswechsel einige Dinge vorgenommen, wie ihr dies bestimmt auch getan habt. Ihr könnt euch also auf ein neues, frisches & abwechslungsreiches SEV gefasst machen! Ich freue mich schon sehr auf all die zukünftigen Projekte, kreativen Ideen und neuen Möglichkeiten.  Ich wünsche euch allen einen schönen Sonntag! 
xx Irene