2014/01/29

Leather, shoes and other stories...

Some days ago, when I was standing in front of my shoes closet and was desperately looking for a pair of shoes that would fit with my outfit, I was running out of time and my bus had probably already left a long time ago, when I noticed how many shoes I actually have. I even found some, that I had never worn before (I promise you my darlings you'll soon have the pleasure ;)). So I said to myself: From now on I am going to stop it! Well apparently I didn't learn a lot out of this situation. Because already on the next weekend I carried a big shopping bag home with new 'babes' and a bright smile. Shoes… Which woman can resist them? For this post I wore leather pants, combined with a casual T-Shirt from Zara, a long, black coat, a button-down shirt and my favorite classic, black heels.  
With these words I wish you a great week and just treat yourself with a new pair of shoes.          

Als ich vor kurzem in meinen Schuhkisten verzweifelt nach irgendwelchen zu meinem Outfit passenden Schuhen suchte, mir die Zeit davonlief und mein Bus wohl schon über alle Berge war, fiel mir auf, wie viele Schuhe ich eigentlich besitze. Ich fand sogar Schuhe, die ich, obwohl sie von so einem schönen Wesen sind, noch nie (!) getragen hatte (liebe Schuhe ich verspreche euch, bald werdet auch ihr einmal das Vergnügen haben ;)). Ich nahm mir also fest vor: Nun ist Schluss damit! Sehr viel lernte ich aus dieser Situation wohl nicht, denn schon am Wochenende danach, trug ich überglücklich ein neues Paar 'Schätzchen' in einer grossen Tüte nach Hause. Schuhe… Welche Frau wird da nicht schwach? Mein Outfit bestand aus einem Paar Lederhosen, kombiniert mit einem einfachen T-Shirt von Zara, einem geradegeschnittenem, schwarzen Mantel, einem Karo-Hemd und meinen klassischen, schwarzen Lieblingsheels.   
Mit diesen Worten wünsche ich euch noch eine schöne Woche und gönnt euch ruhig auch ein neues Paar Schuhe. 

xx Heloisa 
  

Shoes: Zara
Leather pants: Forever21
Shirt: Zara
Button-down shirt: H&M
Coat: BIK BOK Norway 
Bag: Zara
Necklace: H&M