2013/12/14

Outfit of the Night

Now that the end of the year 2013 is coming closer and closer, I looked a bit trough my folders on my laptop and found some great photos of an event in April. I missed to share it with you back then, but I really loved my outfit of the night a lot, that’s why I think you all like to see it. I went to the NRJ Fashion Night in Zurich on the 19th of April accompanied by my handsome boyfriend Ian. It was a big show that demonstrated how well fashion and music go along. Brands like Alexis Mabille, Somy So, Scotch & Soday Beldona and Navyboot by Schild exhibited/shown their latest collection which was presented by models like Irina Shayk and Louisa Hartema on the catwalk and musicians like Icona Pop, Texas, Dj Antoin and Anna Rossinelli performed. We had a great night. I wish you all a wonderful weekend and go have a look into your old pictures, let’s see what kind of treasures you’ll find... 
xx Irene

Nun da das Jahr 2013 sich langsam aber sicher dem Ende zuneigt, bin ich etwas durch meine Ordner auf meinem Laptop gegangen und bin auf einige super Bilder von einem Event im April gestossen. Zu dieser Zeit habe ich es leider verpasst diese mit euch zu teilen, was ich nun gerne nachholen würde, da ich mein Outfit von diesem Abend wirklich geliebt habe und denke, dass ihr es bestimmt sehen möchtet. Ich bin in Begleitung von meinem gut aussehenden Freund Ian an die NRJ Fashion Night 2013 am 19ten April gegangen. Es war eine Spektakel, welches perfekt zeigte, wie Mode und Musik zueinander passen. Marken wie Alexis Mabille, Somy So, Scotch & Soday Beldona und Navyboot by Schild stellten ihre neusten Kollektionen vor, welche von Models wie Irina Shayk und Louisa Hartema  auf dem Laufsteg präsentiert wurden. Ausserdem traten Musiker wie Icona Pop, Texas, Dj Antoin und Anna Rossinelli auf. Wir hatten einen tollen Abend. I wünsche euch allen ein wunderbares Wochenende und werft einen Blick in eure alten Bilder, mal schauen was ihr für Schätze findet... 
xx Irene 

Hat: H&M
Sweater: Forever21
Skirt: Only
Bag: DKNY  
Shoes: Souvenire from Greece