2013/12/18

Do you remember?

Pictures by Tabitha Zimmermann
It is nearly Christmas, everybody is in the 'gift-oh-my-God-what-am-I-going-to-give-stress' and here in Switzerland we are still waiting for snow. However I have still some summer pictures left to share with you! Do you remember last summer? Some times I just want to go back and feel the sun on my skin and be amazed by this wonderful light we had on that day. I hope you enjoy those pictures. 
Stay tuned for some winter feelings. Irene and I have some plans, which are coming out on our blog soon ;). I wish you a great last week before Christmas and don't forget to enjoy this wonderful time as well.

Es ist fast schon Weihnachten, jeder befindet sich im 'Weihnachtsgeschenke-Hilfe-ich-finde-nichts-Stress' und hier in der Schweiz warten wir immer noch auf den Schnee. Trotz allem habe ich immer noch einige Sommer Bilder mit euch zu teilen. Erinnert ihr euch an den letzten Sommer? Manchmal möchte ich einfach dorthin zurückkehren, die Sonne auf meiner Haut spüren und das wunderbare Licht geniessen, welches wir an diesem Tag hatten. Ich hoffe, euch gefallen die Bilder. Bald gibt es wieder einige Winter-Gefühle hier auf unserem Blog. Irene und ich haben da einige Pläne am laufen ;). Ich wünsche euch eine schöne letzte Adventswoche und vergesst nicht, diese stressige Zeit gleichwohl ein bisschen zu geniessen. 

Heloisa <3

Dress: H&M 
Shoes: AKIRA