2013/11/07

TBT Summer 2013

Pictures by Tabitha Zimmermann
For today's post I thought I could go a bit back in time and share with you something of my summer 2013 because it is throwback Thursday! I am still so in love with this maxi dress, that I got at Forever21 two years ago. I found it in a big pile of 'sale clothes'. Sometimes you have to dive into those mountains of T-shirts, dresses and pants and you will be surprised, what treasures you are going to find. 
I wish you a good Thursday evening and don't forget there is just one more day until weekend! ;)  

Heute möchte ich euch zu einem kleinen 'throwback Thursday' aus meinem Sommer 2013 verführen. Ich bin immer noch total in dieses lange Maxi-Kleid verliebt, das ich vor etwa zwei Jahren bei Forever21 gekauft habe. Ich habe es in einem dieser riesigen Ausverkauf-Kleiderhaufen gefunden. Manchmal muss man sich eben in diese Berge von T-Shirts, Kleidern und Hosen stürzen und man ist nicht selten überrascht, was für Schätze man darin findet. 
Ich wünsche euch einen schönen Donnerstagabend und denkt daran: Nur noch ein Tag und dann ist Wochenende! ;) 

xx Heloisa 

Dress: Forever21
Shoes: AKIRA 
Necklace: H&M
Belt: Primark