2013/10/14

ROAR

Pictures by Tabitha Zimmermann

I brought up these wonderful memories of my summer holidays with a purpose: the purpose warming you up a little bit during this unexpected cold weather. My family and I were on this amazing property in the South of France near Bordeaux and I still have this ‘summer feeling’ when I am looking at those pictures. There are still some more pictures to follow in the coming weeks... So stay tuned! I wish you a great start into the week. 

Mit diesen wunderbaren Erinnerungen an meine Sommerferien möchte ich eure Gedanken bei diesem kalten Wetter etwas aufwärmen. Meine Familie und ich waren auf diesem unbeschreiblichen Grundstück, das im Süden Frankreichs in der Nähe von Bordeaux liegt, und ich habe immer noch dieses warme ‚Sommergefühl’, wenn ich mir die Bilder anschaue. Weitere Bilder werden in den nächsten Wochen noch folgen... Ich wünsche Euch einen guten Wochenstart!

xx Heloisa
Dress: H&M
Shoes: AKIRA 
Watch: Michel Kors 
Lipstick: MAC