2013/03/04

Eagle Necklace & Frindge Skirt

The cold winter is slowly about to say good-bye and you can feel how everybody around you gets more and more happy with every ray of sunlight they catch. Life has been pretty stressful for me the last couple of months because I’m having the first part of my finals very soon. Although I’m very busy with studying, I'm trying my best to keep up with my dear friends and family, which have always been supporting me. 
On Saturday I was invited to the 30th Birthday-Dinner-Party of the lovely Stella. She not only has an amazing voice but also can play the guitar and some other instruments. She’s a very talented person, which shares her passion for music as a teacher with kids and shows it at gigs. It was really nice seeing her after such a long time.
The pictures were taken at that evening. Hope you enjoy them.
Wish you all a great week!!!
Xx Irene

Der kalte Winter zieht langsam aber sicher ab. Man kann regelrecht spüren, wie alle Menschen um mich herum, mit jedem Sonnenstrahl den sie einfangen, zu blühen beginnen. Ich war in den letzten Monaten sehr eingebunden mit Lernen, da meine Maturaprüfungen bald vor der Tür stehen. 
Obwohl ich äusserst viel zu tun hab, versuche ich meine lieben Freunde und Familien nicht zu vernachlässigen. Denn sie sind immer da für mich und ich habe ihnen so viel zu verdanken.
Am Samstag war ich zur Geburtstagsfeier anlässlich Stellas 30tem eingeladen. Sie hat nicht nur eine wunderschönen stimme,sondern spielt auch Gitarre und andere weitere Instrumente. Sie ist äusserst talentiert und teilt ihre Leidenschaft für die Musik als Lehrerin mit Kindern und gibt kleine Konzerte. Es war wirklich schön sie nach so langer Zeit wieder zu sehen.
Alle Bilder wurden an diesem Abend aufgenommen. Ich hoff sehr, dass sie euch gefallen.
Ich wünsch euch allen einen guten Start in die Woche!!!
Xx Irene

Necklace: Zara
Blazer: Vintage 
Top: Forever 21 
Skirt: H&M
 Pumps: little Boutique in Cologne