2013/02/14

Love is in the air...

Happy, happy Valentine's Day to all of you guys! We wish you a wonderful day full of love, happiness and special moments. 
Valentine's Day is not only a day for couples, but also a day for friends, family and people who want to do something good to others. I think it is about love in all kind of relationships. 
Considering this I thought that it would be the perfect opportunity to have a little 'photo shooting' with my lovely sister, who is one of the most important persons in my life. The little shot was so much fun, and from now on my new favorite accessories are the red balloons.
Have a nice day full of wonderful surprises!
xx your Soeurs en Vogue <3   

Schönen Valentinstag euch allen! Wir wünschen euch einen Tag voller Liebe, Freude und besonderer Momente.
Der Valentinstag ist nicht nur ein Tag für alle Liebespärchen, sondern auch ein Tag für Freunde, Familie und Personen, die anderen etwas Gutes tun wollen. Ich denke, beim Valentinstag geht es um Liebe in allen möglichen Beziehungen.
Angesichts dessen, habe ich mir überlegt, dass dies die perfekte Gelegenheit wäre, ein kleines 'Foto Shooting' mit meiner Schwester, die zu den wichtigsten Menschen in meinen Leben gehört, zu machen. Es hat so viel Spass gemacht und meine neuen Lieblingsaccessoires sind ab jetzt eindeutig die roten Luftballons.     
Habt einen wunderbaren Tag voll mit grossartigen Überraschungen. 
xx eure Soeurs en Vogue <3