2013/01/28

Vanessa Paradis for H&M

Credit: google & youtube
Today, I saw the video of the new H&M collection featuring Vanessa Paradis, for which I fell in love right away. It's going to be available in the stores on the 25 of March 2013. Not only because I am a very big fan of her and her unique style, I already love the collection, but also because I think the Conscious-Collection looks very special. I like the romantic-urban and "paradisiacal" touch, with the long wavy hair and lot of flowers. I can't hardly wait that it is finally spring and we can attack the stores and be able to wear these amazing garments.  
xx Heloisa

Heute, nach dem Anschauen des Videos, habe ich mich unheimlich in die neue Kollektion von H&M mit Vanessa Paradis verliebt, die am 25. März in den Geschäften erscheinen soll. Nicht nur wegen ihr und ihrem einzigartigen Style bin ich schon jetzt ein grosser Fan der Conscious-Kollektion, sondern auch weil die Kleider sehr speziell sind. Mir gefällt dieser romantisch, "paradiesische" Urban-Style, mit den langen Haaren und den vielen Blumen. Ich kann es kaum erwarten, dass es endlich Frühling ist und wir die Geschäfte erobern und diese bezaubernden Kleidungsstücke tragen können.  
xx Heloisa