2013/01/22

Black, blue and silver

Pictures by Tabitha Zimmermann
Usually I don't wear skirts very often as you may have noticed, although I really like them. Normally, when I buy a mini-skirt I never wear it, it is just lying around or stacked in my wardrobe. To change my habit I wore a leader skirt from Promod I bought in Paris, together with a simple blue sweater. To add a little glamour to the outfit I've combined it with a pair of special silver earrings I am badly addicted to at the moment. Tell me what you think about that outfit.

Wie ihr vielleicht schon bemerkt habt, trage ich normalerweise so gut wie nie Miniröcke. Obwohl ich sie eigentlich sehr mag, kaufe ich sie nur und ziehe sie schlussendlich doch nicht an. Um diese schlechte Angewohnheit zu ändern, habe ich meinen Lederrock mit einem einfachen, blauen Pullover kombiniert. Dazu habe ich spezielle, silberne Ohrringen getragen, nach denen ich mittlerweile süchtig bin, um dem Outfit etwas Glamour zu verleihen. Wie findet ihr das Outfit?

Sweater: H&M
Skirt: Promode Paris
Shoes: H&M
Earrings: H&M