2012/12/13

Max Mara Orange

Pictures by Tabitha Zimmermann
Hi guys, maybe you feel like me: I'm always freezing during winter. At the moment the temperatures in Switzerland are far below zero degree Celsius. That is the reason why I'm  in love with my new orange coat from Max Mara, which has not only a beautiful color, but still gives me very warm. Some weeks ago I was looking for a coat; suddenly the orange one caught my eye and I thought it could really bring a little contrast to the black and white sad atmosphere in winter. What do you think about it? 

Hi Leute, vielleicht seid ihr wie ich und friert im Winter ständig. Im Moment sinken die Temperaturen in der Schweiz weit unter Null. Darum bin ich auch so sehr in meinen neuen orangen Mantel von Max Mara verliebt, der nicht nur eine wunderschöne Farbe hat, sondern mich auch noch schön warm hält. Vor einigen Wochen bei einer Shopping-Tour weckte er meine Aufmerksamkeit und ich dachte, er könnte vielleicht etwas Kontrast zur schwarz-weiss-tristen Atmosphäre des Winters bringen. Was haltet ihr von meiner neuen Eroberung?



Jeans : H&M
Sweater: Zara 
Ankle Boots: Miss Selfridge 
Coat: Max Mara